perjantai 29. elokuuta 2014

Ei edisty ei

Todella turhauttavaa! Hirvee himo olis virkata sitä mattoa, mutta kai se nyt on uskottava että en osaa lukea sitä ohjetta. Pöh. Tarvii odottaa vielä sunnuntaihin, että äiti pääsee kertoo kuinka oon tehny tähän asti kaiken väärin ja saan purkaa.. eipä siinä, olen minä ton muutamaan otteeseen purkanutkin, mutta ei useista yrityksistä huolimatta päästä yhteisymmärrykseen ohjeen kanssa.

Mitähän sitä puuhailis sitten kun virkkuuprojekti on hetken jäissä? Ommellakin tahtoisin, mutta tarvinee odotella vielä maanantain posti, että pääsee tekeen kangastilauksia. Maanantaina pitäisi tulla näytepala kankaasta johon haluan tutustua. Olin tosi yllättynyt, että halusivat mulle näytepalan lähettää, varsinkin kun en sellaista itse tajunnut edes pyytää. Loistavaa asiakaapalvelua!
Mutta niin. Edelleen kahdeksi illaksi tarvisi jotain puuhattavaa keksiä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti